Planing ៖ គឺជាដំណើរការនៃការកំណត់់គោលដៅរបស់អង្គភាព និងសម្រេចនូវវិធីដែលល្អបំផុតដើម្បីសម្រេចគោលដៅទាំងនោះ។
Organizing ៖ មានន័យថាជាការកំណត់នូវមធ្យោបាយ ដ៏ប្រពៃបំផុតដើម្បីរៀបចំ ប្រើប្រាស់ធនធានទាំងឡាយ និងសកម្មភាពដែលមានទំនាក់ទំនងគ្នាឪ្យមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។
Leading ៖ ការដឺកនាំមានភាពស្មុគ្រស្មាញ ដែលក្នុងនោះការដឺកនាំ អ្នកដឺកនាំធ្វើជាមគ្គុទ្ទេស និងជំរុញទឹកចិត្តនិយោជិតយ៉ាងខ្លាំងខ្លា ដើម្បីអោយនិយោជិតខិតខំប្រឹងប្រែងធ្វើការងារសម្រេចគោលដៅរបស់ក្រុមហ៊ុនដែលបានកំណត់។
Controling ៖ គឺជាដំណើរការនៃការពិនិត្យទៅការអនុវត្តរបស់ក្រុមហ៊ុន ដើម្បីអោយប្រាកដថា វាសម្រេចបានគោលដៅដែលអង្គភាពបានគ្រងទុក។
0 comments:
Post a Comment